تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۹۴۲
لیائی در مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک:

به‌زودی موتورسیکت‌های شرکت پست در سراسر کشور برقی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر همکاری شهرداری‌ها گفت: به‌زودی در سایر شهرها نیز از موتورسیکلت برقی به عنوان موتور کار در شرکت پست استفاده خواهد شد.
به‌زودی موتورسیکت‌های شرکت پست در سراسر کشور برقی می‌شود
به گزارش خبرنگار شهر؛ محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار و در جریان مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک با تاکید بر اهمیت مسئله محیط زیست و تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: شرکت پست به عنوان نخستین دستگاه دولتی ورود جدی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری داشته است و طی ۶ ماهه گذشته تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است.
وی با اشاره به فاز نخست ورود موتورسیکلت‌های برقی به پایتخت افزود: ان‌شاءالله در فازهای بعدی بنا داریم ناوگان برقی را نیز وارد شرکت پست کرده تا بدین ترتیب بتوانیم سهم زیادی را در کاهش آلودگی‌ها داشته باشیم.
لیائی با اشاره به اینکه به‌زودی در سایر شهرها نیز از موتورسیکلت برقی به عنوان موتور کار در شرکت پست استفاده خواهد شد، ادامه داد: ان‌شاءالله با مشارکت شهرداری‌ها و همراهی سایر بخش‌ها این شرایط فراهم خواهد شد و این مسئله ضمن فراهم کردن آسایش پستچی‌ها سهم زیادی نیز در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه سرانه پستی در کشور ما بسیار کمتر از سایر کشورها است، بیان کرد: سرانه پستی در کشور آمریکا ۱۲۰۰، اتحادیه اروپا ۹۰۰ اما در کشور ما ۲۰ است و ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش مضاعف سرانه پستی را در کشور توسعه بدهیم.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر