تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۱۰۰۱

ابراهیم رحیم پور

ابراهیم رحیم پور
ابراهیم رحیم پور
متولد : 1323 - سراب
تحصیلات: کارشناسی ریاضی ار دانش سرای عالی تهران


استاد ابراهیم رحیم پوربی شک یکی از سرآمدان منطقه نازی آباد بوده که بیش از پنجاه سال از عمر پربرکت خود را به تدریس و آموزش در مناطق 16، 20 ، 11 و ... پرداخته است.
ایشان قبل از انقلاب و سال ها پس از آن در خیابان مدائن ـ میدان دادگستر سکونت داشته و از نازی آباد ، بازار دوم و آن میدان به عنوان وطن خود یاد می کند.
همسایگان ، دوستان و آشنایان استاد رحیم پور که اکثرا دهه هفتم عمر خود را سپری می کنند همچنان از ایشان به نیکی یاد کرده و خصایل والای اخلاقی ایشان را بازگو می کنند.
شاگردان ایشان همچنان خود را وامدار منش و آموزش های ایشان می دانند و در خاطرات خود از استاد رحیم پور به طینت پاک و سلامت نفس این استاد ارزشمند اشاره داشته و وی را فردی ممتاز و برجسته در مقام علمی و پرورشی محسوب می نمایند.

چندی پیش موسسه همیاران رشد نازی آباد میزبان حضور جناب ابراهیم رحیم پور و جمعی از آشنایان و دوستان قدیم ایشان بود.
از استاد درخواست نمودیم که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان ابتدا از زندگینامه و فعالیت های آموزشی خود صحبت نموده و سپس از خاطرات خود در تدریس و دوران زندگی در نازی آباد بگویند.
کلیپ های زیر حاصل بخش های مهم تر سخنان ایشان است.

برای استاد ابراهیم رحیم پور طول عمر با عزت و سربلندی آرزو می کنیم.
 

 
۳
نام شما
آدرس ايميل شما

عسجدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه زلال و چه شریف است این خاطرات.این بزرگان تاریخ شفاهی تازی آباد هستند و نسلی که با شرافت و اعتقاد قلبی فرزندان و شاگردانی را تربیت کردند که مایه سر بلندی و افتخارند. دستمریزاد به شما همیاران نازی آباد که ما را با این گوهرها آشنا می کنید.
مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر