تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۱۹۴

فاطمه پهلوانی

فاطمه پهلوانی
فاطمه پهلوانی

متولد: 1356 ـ تهران
تحصیلات: کارشناس ارشد مدیریت ـ مهندسی صنایع از دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر

خانم مهندس فاطمه پهلوانی، سالهای کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در نازی‌آباد و در مدارس شریعتی، شاهد و رشد گذرانده است. او در زمان نوجوانی با دقت مسائل و کمبودهای موجود در جامعه را از منظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دنبال می‌کرد و از همان سنین برای رفع مشکلات محیط پیرامون خود پیش‌قدم و داوطلب بود .
زمینه‌های تربیتی ورود به فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی در درون او وجود داشت و تحصیل در مدارس شاهد و نمونه دولتی رشد دختران نیز ، تقویت‌کننده این روحیه در وی بود به نحوی که همزمان با تحصیل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی خود را توسعه داد و در نهایت با ادامه تحصیل در رشته مدیریت، دانش و تخصص خود برای ورود به عرصه‌های مدیریتی در سطوح میانی و ارشد کشور را ارتقا داد تا جاییکه در سالهای دهه 90 در صندوق نوآوری و شکوفایی، شهرداری تهران و سازمان ملی بهره‌وری ایران به مدیریت پرداخت و اقدامات قابل توجهی در دوران مسئولیت خود داشت.
وی همچنین در کنار فعالیت تخصصی، همواره به عنوان یک داوطلب در فعالیت های اجتماعی و خیریه در سازمان‌های مردم نهاد حضور داشت و چندین سال به عنوان رئیس هیان مدیره انجمن حمایت از کودکان کار در محلات شوش، دروازه‌غار، مولوی فعالیت داشته و بیش از 10 سال است که خیریه مهربانان را برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، ایتام و بیماران بی‌بضاعت دایر نموده است.
او از دغدغه‌های خود درخصوص حمایت از جوانان و نوجوانان نازی‌آباد می‌گوید و معتقد است جوانان این محله باید به نازی‌آبادی بودن خود افتخار کنند چرا که انسان‌های بزرگ و پر افتخاری از این محله برخاسته و در عرصه‌های مختلف منشاء اثر بوده‌اند و جنوب شهری بودن هیچوقت نتوانسته ما را در رسیدن به اهداف بزرگ، متوقف کند.
 
۲
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر