تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۸۹۰

الزامی به حذف com. نیست

شاپرک در مقابل نگرانی گروهی که امروز این نامه شاپرک را به قطعی کامل اینترنت یا از دسترس خارج کردن دامنه .com توسط حاکمیت ارتباط می‌داد، را رد و تاکید کرده که الزامی به حذف دامنه .com وجود ندارد.
الزامی به حذف com. نیست
ایتنا ـ شاپرک در توضیحی کوتاه و مختصر اعلام کرده توصیه‌اش به شرکت‌های پرداخت‌یاری برای انتقال دامنه com. خود به  ir. در راستای صیانت از کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت و کاهش ریسک فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی است. همچنین این شرکت تاکید کرده که الزامی به حذف com. برای پرداخت‌یاران وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شاپرک، درخواست این شرکت به منظور مقابله با تهدیدات بالقوه ناشی از محدودیت‌های احتمالی تحریم‌های بین‌المللی بوده است.

شاپرک در مقابل نگرانی گروهی که امروز این نامه شاپرک را به قطعی کامل اینترنت یا از دسترس خارج کردن دامنه com. توسط حاکمیت ارتباط می‌داد، را رد و تاکید کرده که الزامی به حذف دامنه com. وجود ندارد و شرکت‌ها باید پیش‌بینی‌های لازم برای انتقال فوری به دامنه ir. در صورت بروز مشکلات احتمالی را داشته باشند، اما شاپرک در انتها هیچ توضیحی در مورد «بروز مشکلات احتمالی» نداده است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر