تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۸۸۹

مدرسه استثنایی طلوع منطقه 19 تجهیز شد

در راستای حمایت، توسعه و تجهیز مدارس از سوی شهرداری، با اولویت مدارس آسیب پذیر و کم برخوردار خصوصا مدارس استثنايي، مدرسه طلوع این منطقه به لوازم و امکانات آموزشی مجهز شد.
مدرسه استثنایی طلوع منطقه 19 تجهیز شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح این خبر گفت: با توجه به فعاليت سالانه شهرداري منطقه در حمایت از مدارس و نظر به مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص تجهيز مدارس آسيب پذير و كم برخوردار، با استفاده از ظرفیت خیرین، مدرسه استثنایی طلوع تجهیز شد.
 

به گفته این مسئول: با توجه به نيازسنجي انجام شده از مدرسه استثنايي دخترانه طلوع و در نظرگرفتن شرايط خاص دانش آموزان، با مشاركت كميته خيرين منطقه 19، تعداد 20 عدد نيمكت دونفره، 20 عدد نيمكت يك نفره،22 عدد صندلي چرخ دار،20 عدد صندلي دسته دار، 9 عدد ميز كار پايه فلزي و 2 عدد ميز معلم با حضور نماينده خيرين منطقه، معاون اجتماعي و فرهنگي، و هيات همراه 27 آذر  ماه به مديريت این واحد آموزشی تحویل و همچنین از همه کادر آموزشی و معاونین  به تعداد 37 نفر تقدیر شد.
بر اساس این گزارش تجهيز ساير مدارس منطقه نيز طي دي ماه سال جاري انجام می شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر