تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۸۵۵

جلسه کمیته هنری موسسه همیاران

جلسه کمیته هنری موسسه همیاران
به نام خدا
 کمیته هنری موسسه همیاران رشد نازی آباد یکی از چند کمیته موسسه می باشد که متشکل از جمعی از هنرمندان و صاحب نظران و فعالان هنری است.
این افراد همه از اهالی این منطقه بوده و در زمینه مسائل و مشکلات منطقه، به تشکیل جلسات و ارائه راهکارها و پیشنهاد ها می پردازند.
 بر این اساس روز جمعه ۱۱/ ۹. /۱۴۰۱ جلسه کمیته هنری با حضور جمعی از اعضا تشکیل شد. در خلال جلسه موضوعات مختلفی مطرح گردید. یکی از مباحث مهم جلسه، جمعیت رو به تزاید سالمندان بود که طی پژوهش های کمیته فرهنگی ـ اجتماعی در آینده ای نه چندان دور به معضلی برای کشور و منطقه ما در خواهد آمد و اگر از هم اکنون در این خصوص تدبیری اندیشیده نشود نه تنها با جمعیت سالمند زیادی مواجه خواهیم بود که مورد توجه و مراقبت کافی قرار نخواهد گرفت بلکه معضل تجرد در جمعیت سالمند آینده نیز مسئله دیگر است که نباید از آن غافل بود.
 در ادامه جلسه، اعضا به بحث پیرامون فرهنگ سازی و شناخت ابعاد مختلف این معضل، مطالعه دقیق این پژوهش و ارائه کارهای فرهنگی و هنری در خصوص آگاهی‌رسانی و تبیین ابعاد این موضوع تاکید داشتند و  تصمیم گیری برای کارهای اجرایی به جلسات آینده موکول گردید.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر