تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۸۴۷
امانی:

املاک موجود در حریم راه‌آهن تعیین تکلیف شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضای من این است که شهرداران مناطق ۲۲گانه عملکرد شهردار منطقه ۱۶ در تعامل مستقیم با شهروندان را مورد توجه قرار دهند.
املاک موجود در حریم راه‌آهن تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارشی در محله علی آباد شمالی و نازی آباد شرقی واقع در منطقه ۱۶ شهرداری تهران با اشاره به تعامل بسیار مثبت شهردار منطقه ۱۶ با مردم اظهار کرد: من از شهرداران مناطق ۲۲گانه درخواست دارم که این عملکرد را الگوی خود قرار دهند؛ مردم این منطقه اعلام می کردند که برای اعلام مسائل خود به طور مستقیم با شهردار منطقه تماس می گیرند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به رضایت مردم محله نازی آباد از رفت و روب یادآور شد: خوشبختانه در این منطقه شاهد بافت فرسوده نبودیم که جای خوشحالی است.
وی کمبود سرانه ورزشی را یکی از مشکلات منطقه عنوان کرد و افزود: سرانه آموزشی منطقه وضعیت مناسبی دارد و ۱۲ مدرسه در منطقه وجود دارد؛ از لحاظ سرانه بهداشتی نیز وضعیت خوبی را در منطقه شاهد هستیم.
امانی با بیان اینکه یک هزار نفر از اتباع بیگانه در این محله زندگی می کنند که البته مشکلی را ایجاد نکرده اند، خاطرنشان کرد: ترافیک اطراف ایستگاه مترو خزانه مردم را دچار مشکل می‌کند. یکی دیگر از مشکلاتی که در دیگر محلات شاهد بودیم و در این محله وجود نداشت، ستون های برق بود، البته تنها یک ستون برق را در محله شاهد بودیم که مقرر شد جابجایی صورت بگیرد.
وی تأکید کرد: تعیین تکلیف املاک موجود در اطراف حریم راه آهن، تعیین تکلیف مجموعه ورزشی سهند، تعمیر پل مکانیزه، تأمین روشنایی منطقه و آبیاری درختان ارزشمند محله از جمله مواردی است که نیاز به پیگیری دارد، هرچند تلاش شهردار منطقه ۱۶ قابل ستایش و تقدیر است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر