تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۸۴۵

راه اندازی مجموعه فرهنگي فراغتي شهردخت در منطقه 19

شهردار منطقه 19 از راه اندازی مجموعه فرهنگي فراغتي شهردخت ويژه دختران جوان 15 تا 30 سال به منظور برآورده ساختن نیازهای فرهنگی، هنری، تفریحی، ورزشی در یک محیط ایمن و سالم بزودي در بوستان بانوان منطقه خبر داد.
راه اندازی مجموعه فرهنگي فراغتي شهردخت در منطقه 19
 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اشاره به مأموریت های مجموعه شهردخت افزود: غنی سازی اوقات فراغت، ارتقاء سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقای مهارت های زندگی، بهبود خلاقیت و نوآوری دختران از محور های راه اندازی این مجموعه است.
او ادامه داد: در راستاي افزايش فرصت هاي عادلانه براي دسترسي دختران به عرصه هاي عمومي و شهري به همين منظور یکی ازساختمان های بلا استفاده واقع در اين بوستان به عنوان مجموعه فرهنگي فراغتي شهردخت ويژه دختران در حال بهسازی و آماده سازي برای راه اندازی و بهره برداری است.
 

به گفته این مسئول مركز آموزش و توانمندسازی، خانه خلاقیت و نوآوری، پاتوق گفتگو،کافه دانش، مراكز ورزشی، مركز مشاوره و سلامتی، مراكز بازی، امكانات تغذیه و سایر از  خدمات مجموعه شهردخت هستند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر