تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۶۳
درخشش دانش آموز دبستان جواد موفقیان منطقه 16

باران آقا جان پور رتبه یک کشوری را کسب کرد

این مراسم باحضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و نیز روسای مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهرتهران و به میزبانی تالار فرهنگ برگزار شد
باران آقا جان پور رتبه یک کشوری را کسب کرد
به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه16 شهرتهران، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان و هنرجویان پژوهشگر و فناور برگزیده کشور که در آغاز هفته پژوهش و در تالار فرهنگ با حضور وزرای آموزش و پرورش وعلوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد از دانش آموز پژوهشگر برگزیده کشوری منطقه تقدیر شد.
بنابراین گزارش، دانش آموز پایه چهارم دبستان خیرساز جواد موفقیان منطقه،  باران آقا جان پور در رشته تولید محتوای پژوهشی با موضوع روزهای کرونایی رتبه یک کشوری را در مقطع آموزش دوره ابتدایی کسب نموده و از سوی وزیر آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.


کسب این موفقیت و افزوده شدن برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات منطقه را خدمت خانواده بزرگ فرهنگیان منطقه و تمامی دانش آموزان، خاصه این دانش آموز پژوهشگر منطقه و خانواده محترم شان و کادر دبستان جواد موفقیان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون در تمامی امور را برای شان خواستاریم.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

غزل فتح ابادی
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا براش خوشحالم!
همکلاسی ام هست و واقعا دختر مودب و مهربانی هسن
مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر