تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۰۷

حمید استیلی

حمید استیلی
حمید رضا استیلی متولد 12 فروردین ماه سال 1346 است.
او در محله چهارصد دستگاه نازی آباد در تهران به دنیا آمده و 82 بازی ملی در کارنامه خود دارد.
گلی که استیلی برای تیم ملی فوتبال ایران به تیم ملی امریکا ( در رقابت های جام جهانی 1998) زد ماندگار شد و بازتاب فراوانی یافت.
این گل بعدها به عنوان گل قرن انتخاب شد.
 

خاطرات جذاب حمید استیلی از گل قرن به تیم ملی امریکا در کلیپ دوم ( حمید استیلی و فعالیت های ورزشی)

سایت نازی آبادی ها از ایشان دعوت به مصاحبه نمود و او با روی باز از این دعوت استقبال کرده و خاطرات زندگی و فعالیت های ورزشی خود را برای ما بیان کرد.
حمید استیلی جهت ضبط برنامه به همراه یکی از دوستان قدیمی خود در محله چهارصد دستگاه ( محسن سلمان اوغلی) به موسسه همیاران رشد نازی آباد آمد و حاصل آن سه کلیپ زیر است که با عناوین " حمید استیلی و نازی آباد " ، " حمید استیلی و فعالیت های ورزشی" و "خاطرات شنیدنی دوست قدیمی حمید استیلی" به سمع و نظر شما می رسد.

حمید استیلی ازاعضاء کمیته ورزش موسسه همیاران بوده و بی شک یکی از سرآمدان نازی آباد در حوزه ورزش می باشد.
برای او آرزوی توفیق روزافزون داریم.

 
۷
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیار جذاب و شنیدنی بود. خصوصا خاطرات دوستشان.
و خاطرات دوران کودکی که خود آقای استیلی تعریف کردند.
محمد مبارک آبادی
feedback
Denmark
سلام جناب آقای استیلی همیشه مثل چشمه جوشیده و باقیات زیادی در محله نازی آباد به جا گذاشته و تشویقات مشارالیه به دارالقرآن شهید مرتضی کارگر سامانی به قرآن آموزان ستودنی و اخلاق و منش ایشان دوست داشتنی و در سنگاپور هم بنده فرصت شد به دیدن تیم ایشان بروم اکثرا از اخلاق آقای استیلی صحبت و آرزوی بهترین ها را برای ایشان و خانواده محترمش از خدای مهربان خواستارم. ممنون ازمدیران موسسه همیاران که چنین تشکل خوبی را ایجاد نموده اندو یاد و خاطره این فرهیختگان در زمینه های مختلف انعکاس داده می شود.
علیرضا احتشامی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام . بسیار کار ارزنده ای است. این کار بزرگ میتواند هر کسی را که به نوعی خاطراتش با محله خاص نازی آباد در آمیخته به نشاطی که در سالهای دور تجربه کرده سوق دهد و از اینکه در آن محله تنفس کرده احساس غرور کند. امیدوارم کلاکت های دیگری از هم محلی های قدیمی را به همت عزیزان همیاران رشد نازی آباد شاهد باشیم.
مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر