تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۸۳۹

احداث دهکده‌های ورزشی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شده زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار مترمربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد.
احداث دهکده‌های ورزشی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع
به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تهاتر هفت ملک شهرداری با ورزشگاه تختی، اظهار کرد: شهرداری تهران در راستای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت مترو تهران اقدام به این تهاتر کرد و هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.
وی با بیان اینکه برای توسعه خط هفت مترو تهران و توسعه آزادراهی شورا نسبت به واگذاری این املاک مجوز داد، خاطرنشان کرد: در تبصره این مصوبه به شهرداری تهران تکلیف داده شد که باید نسبت به تأمین زمین معوض و اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۳ برای ساخت مجموعه های ورزشی جایگزین اقدام کند.
شمس احسان همچنین تصریح کرد: بر اساس دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد و با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر