تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۷۹۵

راه‌اندازی تونل نوری هفت‌رنگ در منطقه ۱۹ به مناسبت استقبال از بهار

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از راه‌اندازی تونل نوری بزرگ هفت‌رنگ در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان به منظور ارتقای زیبایی شب‌های منطقه خبر داد.
راه‌اندازی تونل نوری هفت‌رنگ در منطقه ۱۹ به مناسبت استقبال از بهار
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اهمیت نور و روشنایی و زیبایی های بصری در ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان بویژه در این ایام خاطر نشان کرد: به همین منظور ۸۰ متر طول تونل نوری هفت رنگ با استفاده بیش از ۳ هزار متر ریسه های رنگی در منطقه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: یکی از تونل های نوری به طول ۴۰ متر مقابل ساختمان ستادی شهرداری منطقه نصب شده که با اجرای طرح های متعدد رقص نور، زیبایی منحصر بفردی در این محدوده ایجاد کرده است.
به گفته این مسئول ۴۰ متر دیگر آذین بندی با ۸۰۰ متر ریسه های بلوطی مقابل در شماره دو بوستان بزرگ ولایت اجرا و تونل نوری دیگری نیز توسط سازمان زیبا سازی شهرداری تهران به طول ۴۰ متر و هزار و ۲۰۰ متر ریسه در مجاورت قلعه شادی راه اندازی خواهد شد که امیدواریم شهروندان و گردشگران در حفظ و نگهداری آن همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر