تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۷۵۹

امکان برقراری تماس ناشنوایان و گروه‌های خاص با ۱۱۵

خدمات اورژانس برای توریست‌ها
به گفته معاون فنی سازمان اورژانس کشور افراد خاص مانند ناشنوایان، افراد اوتیسم و توریست ها نیز می توانند به راحتی برای دریافت خدمات اورژانس با اورژانس ارتباط برقرار کنند.
امکان برقراری تماس ناشنوایان و گروه‌های خاص با ۱۱۵
به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی امروز در نخستین کنگره سراسری نوآوری های اورژانس پیش بیمارستانی گفت: در سال‌های اخیر اقدامات جدیدی در سازمان اورژانس کشور انجام شده است که به برقراری بهتر ارتباط گروه های خاص با ۱۱۵ انجامیده است.
وی افزود: یکی از گروه های خاص افراد ناشنوا هستند که توانایی تماس با ۱۱۵ را ندارند اما می توانند با ارسال پیامک با عوامل ما در مراکز ارتباطات اورژانس ارتباط برقرار کنند.
معاون فنی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین برای سایر مددجویان با شرایط خاص نیز امکان برقراری ارتباط با اورژانس کشور به زودی فراهم می‌شود.
خالدی درباره توریست های کشور گفت: برای ارایه خدمات اورژانسی به توریست ها نیز امکاناتی ایجاد شد و ما توانستیم  افرادی را به عنوان مترجم در مرکز ارتباطات داشته باشیم. این افراد به صورت آنلاین حصور دارند تا گزارش را دریافت کنند و اقدامات لازم مرتبط را انجام دهند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر