تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۷۴۷

تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مدارس پایتخت در سال جاری

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.
تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مدارس پایتخت در سال جاری
مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران  در گفت و گو با خبرنگار شهر با پرداختن به موضوع توسعه و تجهیز مدارس پایتخت گفت: هرساله شورای اسلامی شهر تهران اعتباری را مصوب می‌کند که در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار می‌گیرد که دستورالعمل بهره برداری و نحوه هزینه کرد آن توسط اداره کل آموزش‌های شهروندی تنظیم می‌شود.
وی افزود: در سال جاری برای اولین‌بار در دومین ماه از سال شیوه‌نامه ای برای مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد و نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموع مناطق ۲۲ گانه در حوزه توسعه و بهسازی مدارس شهر تهران در نظر گرفته شد. در این راستا در حوزه‌های مختلف چند سرفصل وجود دارد که مناطق ۲۲ گانه باید به آن بپردازند اعم از حوزه فنی و عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و... که عمده مناطق در این حوزه با توجه به اینکه در سال جاری زود دستورالعمل ابلاغ شده است، توانستند از فرصت تابستان استفاده کنند و کارهای فنی و عمرانی و تجهیزی را تا زمان بازگشایی مدارس به سرانجام برسانند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر