تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۷۴۲

وضعیت قرمز هوا در ۸ ایستگاه پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۲۲ قرار دارد و کیفیت هوا در سومین روز متوالی برای گروه‌های حساس، ناسالم است.
وضعیت قرمز هوا در ۸ ایستگاه پایتخت
به گزارش شهر، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دیروز- سه شنبه ۲۴ بهمن ماه- شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۲۹ قرار داشت و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود و با وجود کاهش غلظت آلایندگی، شاخص آلودگی روی عدد ۱۱۲ قرار دارد و کیفیت هوا همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است.
در حال حاضر ایستگاه شهرک چشمه در منطقه ۲۲ در وضعیت سبز و هوای پاک قرار دارد و ایستگاه‌های بزرگراه شهید محلاتی با شاخص ۸۵، اقدسیه با شاخص ۷۱، پونک با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، گلبرگ با شاخص ۶۱، مسعودیه با شاخص ۸۰، پارک رازی با شاخص ۷۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۰، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۵۹، ژئوفیزیک با شاخص ۷۰، سوهانک با شاخص ۶۱ و میدان امام خمینی (ره) با شاخص ۶۳ وضعیت هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.
ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۱۱۷، تربیت مدرس با شاخص ۱۳۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۹، وردآورد با شاخص ۱۱۱، پارک سلامت با شاخص ۱۲۵، پارک شکوفه با شاخص ۱۰۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۰ و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۲ وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند.
وضعیت در ایستگاه‌های ستاد بحران با ثبت شاخص ۱۵۶، شادآباد با شاخص ۱۵۲، شریف با شاخص ۱۵۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۸، میدان فتح با شاخص ۱۶۹، پاسداران با شاخص ۱۵۱ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۷ قرمز و هوا در این ایستگاه‌ها ناسالم است.
با توجه به ثبت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت، توصیه می‌شود که افراد دارای بیماری قلبی و ریوی، کودکان، سالمندان و مادران باردار از حضور در خارج از منزل و پیاده‌روی طولانی مدت خودداری کنند.
گفتنی است از ابتدای سال تاکنون ۱۰ روز هوای پاک، ۲۱۴ روز هوای قابل قبول، ۹۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر