تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۷۳۲

برپایی ۴۵۰۰ تور گردشگری توسط شهرداری تهران در ۶ ماهه نخست امسال

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از افزایش تعداد تورهای گردشگری نسبت به سنوات گذشته خبر داد.
برپایی ۴۵۰۰ تور گردشگری توسط شهرداری تهران در ۶ ماهه نخست امسال
امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با تاکید بر اینکه طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۵۰۰ تور در شهر تهران توسط شهرداری برگزار شده است، اظهار کرد: تعداد تورهای گردشگری در مقایسه با سنوات گذشته افزایش پیدا کرده است. کما اینکه دیگر مانند سنوات گذشته، تورهای گردشگری تنها به ایام نوروز ختم نمی‌شود و طی سال هم همچنان برنامه تورهای گردشگری برقرار است و در حال ارائه خدمات گردشگری به مجموعه‌های مختلف هستیم. 
گردشگری آسان و ارازن همیشه در دستور کار ستاد گردشگری قرار دارد
امیر قاسمی با اشاره به اینکه گردشگری آسان و ارزان همیشه در دستور کار ستاد گردشگری شهرداری تهران قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا قراردادی در خصوص اتوبوس های گردشگری بسته شد که به واسطه آن بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در جهت گردشگری آسان و ارزان از طریق محلات در اختیار شهروندان قرار داده شد. یکی از خروجی های این امر طرحی با عنوان «به وقت عاشقی؛ یک و بیست دقیقه» بود که بالغ بر ۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی در آن شرکت کردند.
وی در ادامه افزود: در ایام مبارک دهه فجر هم از تمام محلات تهران به مقاصد انقلاب و اماکنی که مکان محور و یا رویداد محور هستند مانند زندان قصر، موزه عبرت و مکان‌های مختلفی که به نوعی در موضوع انقلاب نقش آفرینی کردند، گردشگری آسان و ارزان داریم.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر