تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۷۲۴

یکهزار نهال در بوستان‌های منطقه ۱۶ کاشته شد

غرس هزار نهال در بوستان‌های منطقه ۱۶، طی مراسمی با همراهی جمعی از خانواده شهدا و به نیت شهدای سرافراز پایتخت در دستور کار قرار گرفت.
یکهزار نهال در بوستان‌های منطقه ۱۶ کاشته شد
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، آیین کاشت هزار نهال به نیت شهدا در بوستان شهید عراقی محله خزانه و بوستان بهمن محله نازی آباد این منطقه همزمان با مراسم کاشت ۲۴ هزار نهال در بوستان های پایتخت برگزار شد.
️محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به کاشت نهال به نیت ۲۴هزار شهید در بوستان های بزرگ تهران گفت: در این راستا این توفیق حاصل شد تا به نیابت از شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و با حضور خانواده معظم شهدا ، برخی بوستان های منطقه۱۶ نیز با کاشت یکهزار نهال مزین و معطر شود.
️وی با اشاره به لزوم زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا همچنین اشاعه فرهنگ احترام به طبیعت و محیط زیست، افزود: پاسداشت یاد شهدا و حک شدن نام و تمثال ایشان بر سیمای شهر وظیفه و افتخاری بزرگ است.
️سالاری پور ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها در این ایام و همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، گوشه ای از دین خود را به شهدا و خانواده سرافرازشان ادا کنیم.
گفتنی است؛ یکهزار نهال به نیت و نام شهدای این بخش از پایتخت از انواع نهال غیر مثمر مانند سرو، بلوط، ارغوان و ... با حضور ارزشمند خانواده شهدا در این بوستان ها کاشته شد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر