تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۷۲۳

تجهیز بوستان‌های منطقه ۱۹ به ۱۳۵ مبلمان پارکی جدید

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ از نصب ۱۳۵ نیمکت و جاگذاری سطل‌های زباله جدید در راستای نگهداشت مبلمان پارکی، توسعه امکانات شهری، رفاه و آسایش شهروندان در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های این منطقه خبر داد.
تجهیز بوستان‌های منطقه ۱۹ به ۱۳۵ مبلمان پارکی جدید
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر و در ادامه عملیات خدمات رسانی و تکمیل پارک های محله ای، نصب و جانمایی نیمکت های پارکی در بوستان های نواحی پنجگانه از جمله شریعتی، شقایق، ۲۲بهمن، نرگس، بعثت، مرجان، شادی و... توسط واحد فضای سبز انجام شد.
وی با بیان اینکه مبلمان پارک های شهری یکی از مهم ترین بخش های بوستان ها و فضاهای سبز هستند که رفاه، امنیت و زیبایی فضا را تحقق می بخشند بیان کرد: از شهروندان در خواست می شود در نگهداشت آنها کوشا باشند تا علاوه بر پایداری زیبایی منظر شهری، محیط شهری از نظم و هماهنگی کافی برخوردار باشد.
نایبی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارک ها و توسعه و تجهیزات آن ها به وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان پارکی و ایجاد روشنایی مطلوب ادامه داد و گفت : تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک های محله ای دارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست یادآور شد: به همین منظور و در راستای خدمت رسانی به شهروندان، دو دستگاه آلاچیق، نیمکت، سطل زباله در بوستان ها نصب و نسبت به بازسازی و رنگ آمیزی المان های پارکی اقدام شده است.
به گفته این مسئول؛ نیمکت های بتنی تعبیه شده هزینه های مربوط به نگهداری، رنگ آمیزی و تعمیرات کمتری دارد و در عین زیبایی و جذابیت نسبت به تنش های محیطی، شرایط جوی و ضربه بسیار مقاوم است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر