تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۶۹۲

فاز اول تقاطع نواب - تندگویان افتتاح شد

شهردار منطقه 16 از افتتاح فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب – تندگویان همزمان با سالروز شهادت شهید نواب صفوی خبر داد.
فاز اول تقاطع نواب - تندگویان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16؛ محمد امین سالاری پور ضمن اعلام این خبر گفت: با بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان در 3 فاز، یکی از مهم ترین گره های ترافیکی تهران در ساعت های اوج ترافیک باز خواهد شد، در همین راستا و با حضور هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران فاز اول پروژه تقاطع نواب – تندگویان (مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان) بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
سالاری پور با یادآوری اینکه ایجاد چنین تقاطع هایی نه تنها در کاهش ترافیک تأثیرگذار است، بلکه در امر آلودگی هوا هم می تواند مؤثر باشد، افزود: احداث این پروژه در محدوده منطقه 16 جزء تأثیرگذارترین تقاطع های غیرهمسطح شهر تهران محسوب می شود که می تواند گره ترافیکی بزرگراه نواب به بزرگراه شهید تندگویان را از بین ببرد و بر کاهش مصرف سوخت و در زمان سفر درون شهری تأثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: در واقع با احداث این تقاطع، گره ترافیکی موجود در مسیر بهشت زهرا (س) تا انتهای شمالی بزرگراه چمران رفع و مسیر دسترسی شهروندان از مسیر بهشت زهرا (س) تا شمالی ترین منطقه تهران تسهیل و تسریع خواهد شد.
شهردار منطقه 16 در پایان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با افزایش ظرفیت های اجرایی، فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان تا پایان سال جاری و فاز سوم پروژه نیز در ماه های ابتدایی سال 1403 آماده بهره برداری و افتتاح است.






۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر