تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۶۷۷
افزوده شدن ۲۰ آمبولانس حمل متوفی

امکان انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع از سال آینده

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به افزوده شدن ۲۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت ناوگان حمل متوفی، گفت: از سال آینده موضوع انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع در محله به صورت رسمی در فهرست خدمات این سازمان قرار می‌گیرد.
امکان انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع از سال آینده
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س )جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: با همت معاونت مالی و معاونت عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) ۲۰ دستگاه آمبولانس حمل متوفی به ظرفیت آمبولانس‌های شهری و داخلی این سازمان افزوده شده و این یک نقطه شروع است.
وی با بیان اینکه سال آینده نیز تعداد دیگری آمبولانس به ناوگان آمبولانس‌ حمل متوفی در سازمان بهشت زهرا(س) افزوده خواهد شد، اظهار کرد: با تدبیر شهردار تهران برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقاء ظرفیت خدمت‌رسانی سازمان در زمان وقوع بحران، ناوگان آمبولانس بهشت زهرا(س) نوسازی و تقویت خواهد شد.

امکان انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع در محله از سال آینده 
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: از سال آینده موضوع انتقال متوفیان به داخل شهر برای تشییع در محله به صورت رسمی در فهرست خدمات این سازمان قرار می‌گیرد.
تاجیک افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد مردمی، از سال آینده حمل متوفی به داخل شهر برای تشییع با درخواست خانواده متوفیان صورت می‌گیرد؛ که در راستای انجام این مأموریت نیز تعداد دیگری آمبولانس به ظرفیت ناوگان سازمان افزوده می‌شود.
عباس قره گوزلی، معاون مالی سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه حمل متوفی یکی از وظایف اصلی سازمان بهشت زهرا(س) است در این راستا با پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به رفع نیاز سازمان به آمبولانس حمل متوفی در بین قطعات اقدام و امروز شاهد رونمایی از بخشی از آمبولانس‌های خریداری شده هستیم.
براساس این گزارش پروژه‌های سازمان بهشت زهرا(س) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب پویش «دوشنبه‌های تعالی» رونمایی و افتتاح می‌شوند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر