تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۶۷۳

تلاش برای رفع مسائل و مشکلات ترافیکی 4 منطقه تهران

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه نظارت‌های ستادی یک الگوی رفتاری مناسب برای شناسایی مسائل و مشکلات و رفع کاستی‌ها و کمبودهای حمل و نقلی مناطق است، گفت: برخی مناطق از جنبه حمل و نقل عمومی یا تجهیزات ترافیکی در مقایسه با دیگر مناطق با چالش‌های بیشتری مواجه هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود که سازمان حمل و نقل ترافیک از آن برخوردار است، در کنار این مناطق هستیم.
تلاش برای رفع مسائل و مشکلات ترافیکی 4 منطقه تهران
به گزارش ایسنا، مهدی گلشنی هدف از برگزاری نظارت‌های ستادی در مناطق را ارتقای کیفی منطقه و دانش فنی همکاران برای رسیدن به اتفاقات مؤثر بر شمرد و افزود: در تلاشیم تا با ساده‌سازی استانداردهای نظام فنی و اجرایی، دیدگاه‌ها را تغییر داده و فرآیند اجرایی برنامه‌ها و اقدامات را تسریع بخشیم.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک برای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مناطق کم‌برخوردار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: احداث و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، اجرای علائم افقی خط‌کشی، بهسازی پایانه‌ها و پارک‌سوارها و اصلاح هندسی معابر و بهسازی و تجهیز بوستان ترافیک، از جمله آیتم‌های ارزیابی مناطق در این جلسات است.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق با تأکید بر تلاش‌های مدیریت شهری در استیفای حقوق شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: از ابتدای اسفند ماه، برنامه عملیاتی برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با توجه به درخواست‌های هر یک از مناطق در انطباق با واقعیت‌های موجود، همراه با کارشناسی‌های فنی و رصد مستمر و منظم توسط اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک و اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان ترافیک، انجام و بعد از جمع‌بندی در قالب نقشه راه و مبنای ارزیابی به مناطق ابلاغ می شود.
بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جلسات نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد مناطق یک، ۱۲ و ۱۳ و ۱۹ برگزار شده و بازدید از دیگر مناطق نیز به‌ ترتیب برنامه زمان‌بندی انجام خواهد شد و طبق این گزارش، توجه بیشتر به ایجاد پیاده‌راه ایمن برای شهروندان تهرانی و گردشگران خارجی در منطقه ۱۲، اجرای اصلاح هندسی و مسقف‌سازی پایانه‌ها در منطقه یک و احداث گشتگاه‌ها و پیاده‌راه‌ها، جمع‌آوری المان‌های زائد، پل‌های عابر پیاده و گاردریل‌های مازاد در رمپ‌ها و لوپ‌ها در منطقه ۱۹ از اهم موارد مورر ارزیابی بوده و به عنوان اولویت در دستور کار این مناطق قرار گرفت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر