تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۶۶۰
۱۸ بازار تا پایان سال در پایتخت افتتاح می‌شود

تحول در بازارهای میوه‌ و تره‌بار؛ به‌زودی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تغییر و تحول چه در ظاهر و چه در عملکرد میادین و بازارهای این سازمان پیش‌بینی شده که به صورت همزمان در حال انجام است.
تحول در بازارهای میوه‌ و تره‌بار؛ به‌زودی
ایوب فصاحت در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه اقداماتی برای زیباسازی بصری و مرمت بازارها و میادین میوه و تره‌بار صورت گرفته است، اظهار کرد: طرحی برای ارتقاء کیفیت محصولات نیز در نظر گرفته شده که شامل پنج موضوع است و تمام این پنج موضوع به صورت همزمان پیگیری و انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه افزایش استانداردهای کیفی در انواع محصولات قابل عرضه در میادین یکی از اقدامات پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: افزایش نظارت بر توزیع، تثبیت قیمت محصولات و تأمین محصول از مبدأ از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
فصاحت با تأکید بر اینکه تغییر و تحول در ظواهر میادین یکی از اقدامات پیش روی سازمان به شمار می‌رود، یادآور شد: توزیع آسفالت در میادین اولین اقدامی است که انجام خواهد شد و سپس تهیه چرخ دستی و لباس متحدالشکل برای تمامی کارکنان بخش‌های بازرگانی، میوه و سبزی، محصولات پروتئینی و مسئولین غرفه‌ها که هریک در رنگ‌هایی متفاوت انجام خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تغییر نورپردازی، دیوارنویسی، تغییر محسوس در گل‌آرایی و پیش‌بینی جعبه‌های گل در مراکز به تغییر ظاهری میادین و مراکز در کنار تغییر باطنی آن که به تحول در کیفیت محصولات برمی‌گردد، کمک خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه راه اندازی ۴۰ بازار در دستور کار امسال قرار داشت، گفت: نزدیک به ۱۰ بازار به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی ۱۴ بازار نیز به پایان رسیده و بخشی از آن در ایام پیش رو در مدار خدمات‌رسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت. در مجموع افتتاح ۱۸ بازار تا پایان امسال پیش‌بینی شده است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر