تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۶۵۹
با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری در منطقه 16 انجام شد؛

مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد در فرهنگسرای بهمن

با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری با حضور خیرین نیکوکار، قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی و جعفر شربیانی و سالاری پور شهردار منطقه 16 ، مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد به میزبانی منطقه در سالن چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد در فرهنگسرای بهمن
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) از ترویج سنت حسنه گلریزان ویژه زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: منطقه 16 که با نام دیار قهرمانی و افتخار شناخته شده است، میزبان آیین سنتی پهلوانی جشن گلریزان با حضور 300 شهروند خیر بود که این امر با هدف دستگیری از نیازمندان، کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ نیکوکاری و گذشت صورت پذیرفت.
وی افزود: متأسفانه در دوران امروز ما هستند بسیاری از همشریانمان که به دلیل یک لحظه غفلت یا لغزش ، جرایم غیر عمد مرتکب شده که خودشان و خانواده هایشان را دچار مشکلات عدیده بسیار می کنند و برگزاری چنین مراسم هایی علاوه بر ترویج فرهنگ مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی شهروندان، می توانند گره ای از گره های ایشان باز کند و آنها را به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.
 

سالاری پور در پایان به مراسم آزادسازی زندانیان اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه همواره حامی اینگونه مراسم های نیکوکارانه و مومنانه است تا بتوانند در حد توان هر چند اندک از دغدغه های فکری و مالی خانواده های زندانیان بکاهد و بر آن هستیم تا با تجمیع مبالغ که از سوی خیرین منطقه انجام گرفته با یاری خداوند بتوانیم تا تاریخ 13 دی ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را برگزار کنیم.
شایان ذکر است اکران فیلم (ورود و خروج ممنوع) با حضور بازیگران و عوامل اجرایی این فیلم از دیگر قسمت های این مراسم بود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر