تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۶۵۴
در تشریح مزایای استفاده از سرویس «نوماند» مطرح شد؛

از خرید رایگان از میادین میوه و تره‌بار تا دریافت مجوز ورود روزانه به طرح ترافیک

«نوماند» یکی از سرویس‌های سوپراپلیکیشن شهروندی «شهرزاد» است که به منظور هوشمندسازی خدمات شهروندی طراحی شده است.
از خرید رایگان از میادین میوه و تره‌بار تا دریافت مجوز ورود روزانه به طرح ترافیک
به گزارش خبرنگار شهر؛ یکی از سرویس های سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد که به منظور هوشمندسازی خدمات شهروندی و در راستای رویکرد جدید مدیریت شهری تهران طراحی شده، نوماند است.
شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک خود را در بازه زمانی مدنظرشان به خودروهای ویژه جمع آوری تحویل داده و علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، کیف پول شهروندی خود  را شارژ کنند. با استفاده از موجودی کیف پول خود هم می توانند از خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.
مزایای نوماند برای تهرانی‌ها
شهروندان با استفاده از موجودی کیف پول خود از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرید کنند و همچنین کارت بلیت مترو خود را شارژ کنند.
خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه های منتخب شهروند و همچنین پرداخت کرایه تاکسی نیز از دیگر خدماتی است که شهروندان می‌توانند با تحویل زباله های خشک خود و افزایش موجودی کیف پول شان از آن بهره ببرند.
این اپلیکیشن از روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در دسترس شهروندان مناطق ۸ ،۱۳ و ۱۴ قرار گرفته و به‌زودی سایر مناطق ۲۲ گانه نیز می‌توانند از این نرم‌افزار بهره‌مند شده و پسماند خشک خود را به‌ صورت هوشمند به عوامل اجرایی جمع‌آوری پسماندهای خشک تحویل دهند. یکی از اهداف اجرای طرح نوماند جلوگیری از پدیده مذموم زباله‌گردی است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر