تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۶۴۳
شهردار منطقه ۱۶ خبر داد:

مجموعه شهربانو منطقه ۱۶ ظرفیت میزبانی روزانه بیش از ۲۰۰۰ بانوی شهروند را دارد

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه توجه ویژه ای به نشاط شهروندان دارد، گفت: مجموعه شهربانو منطقه ۱۶ ظرفیت میزبانی روزانه بیش از ۲۰۰۰ بانوی شهروند را دارد
مجموعه شهربانو منطقه ۱۶ ظرفیت میزبانی روزانه بیش از ۲۰۰۰ بانوی شهروند را دارد
محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه گفت: شاد نگه داشتن خانواده و جامعه یکی از مهمترین دغدغه های اجتماعی و فرهنگی است و در حوزه مدیریت شهری منطقه توجه به این مسأله پیگیری می شود.
وی غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی و زنان را از اهداف مهم مجموعه ی شهربانو عنوان کرد و گفت: همزمان با خدمات و برنامه هایی که به طور مستمر در حال اجرا است، جشنواره های فرهنگی و ورزشی نیز در مناسبت های مختلف اجرا می شود.
وی با بیان اینکه خدمات در این مجموعه براساس بررسی و شناخت نیاز بانوان پیش بینی شده و تلاش می شود بهترین خدمات با هزینه های مناسب ارائه شود، افزود: فعالیت های مجموعه بر اساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز فراغتی بانوان در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در یک محیط امن، سالم از خدمات بهره مند شوند.
شهردار منطقه ۱۶ با تأکید به اینکه تحقق شادی و سلامت شهروندان بخشی از مباحث مربوط به برنامه ریزی های مدیریت شهری است خاطر نشان کرد: به صورت منظم و مستمر در حوزه خدمات شهری و محیط زیست توجه به زیبایی و حفظ فضای سبز برای روحیه شهروندان مد نظر است، این مجموعه ظرفیت میزبانی روزانه بیش از ۲۰۰۰ نفر بانوی شهروند را دارد و با برگزاری ویژه برنامه های متنوع در راستای غنی سازی اوقات فراغت بانوان و بهبود اصلاح سبک زندگی با هدف تحقق شعار تهران شهر تلاش و سرزندگی گام بر می دارد.
وی با دعوت از بانوان و دختران، دانشجویان و دانش آموزان برای بهره مندی از امکانات مجموعه بیان داشت: استفاده از امکانات رفاهی، باشگاه ورزشی و بدن سازی، استخر روباز با آب گرم و تونل گرمایی، آموزش شنای خصوصی و گروهی، آب درمانی، برگزاری مسابقات متنوع، کلاس های ورزشی رزمی، آمادگی جسمانی، ایستگاه تندرستی صبحگاهی، آموزش دف نوازی، نقاشی، خطاطی،کافه کتاب، خدمات کارگاه هایی همچون مشاوره روانشناسی فردی و گروهی، مشاوره ازدواج، آموزش درسی، کارگاه های قرآنی و مهارت های زندگی از جمله خدماتی است که همه روزه به شهروندان ارائه می شود.
شایان ذکر است روز شنبه ۲۵ آذر ماه سال جاری ویژه برنامه ی پخت سمنو همراه با مراسم عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه در این مجموعه برگزار شد و گذر پاییزی از روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه با تم یلدا و برگزاری ویژه برنامه های متنوع و شاد (جشنواره غذا و غرفه های صنایع دستی و فروش دستاوردهای بانوان) میزبان شهروندان است.
علاقه مندان برای بهره مندی از امکانات این مجموعه می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به نشانی بزرگراه شهید تندگویان، میدان بهمن، خیابان خدارحم شرفی، مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانوی منطقه ۱۶ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۴۱۳۸۰ تماس حاصل نمایند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر