تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۶۳۹

تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده و بارش باران از جمعه شب ( اول دی‌ماه) خبر داد.
تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده
بر اساس بررسی نقشه های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در مناطق شهری همراه با غبار محلی انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
از جمعه شب تا اواخر وقت شنبه (۱ و ۲ دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری ،در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی فیروزکوه با کمینه دمای  ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۲۹  آذرماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵  و حداکثر دمای  ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه( ۳۰ آذرماه) صاف و غبارآلود  با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر