تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۶۳۱

پنج سایت برف‌روبی منطقه ۱۹ به ۲۵۰۰ کیسه شن و نمک تجهیز شد

پنج ستاد برف‌روبی شهرداری منطقه ۱۹ با تجهیز ماشین‌آلات مکانیزه و دپوی شن و نمک مخصوص، تجهیز شدند.
پنج سایت برف‌روبی منطقه ۱۹ به ۲۵۰۰ کیسه شن و نمک تجهیز شد
علی نایبی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: به منظور آمادگی در زمان ریزش نزولات آسمانی و جلوگیری از لغزندگی معابر، سایت های برف روبی در نواحی پنجگانه منطقه تجهیز تا در مواقع اضطرای از آنها استفاده شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی در سایت ها گفت: استقرار ستادهای برف روبی در نواحی پنجگانه به آدرس ناحیه یک پشت ساختمان ناحیه زیر پل شهید لطیفی، ناحیه دو بزرگراه شهید کاظمی زیر پل شقایق محور جنوب به شمال، ناحیه سه بزرگراه شهید کاظمی محور شمال به جنوب، ناحیه چهار روستای پلائین پشت ساختمان ناحیه، ناحیه پنج انتهای بزرگراه شهید هاشمی زیر پل شهید صالحی از جمله اقدامات اجرایی این طرح است.
معاون شهردار منطقه ادامه داد: در هر ناحیه ۵۰۰ کیسه شن و نمک جمعا ۲۵۰۰ کیسه در سایت ها تعبیه شده که شهروندان می توانند در مواقع بارندگی از آنها استفاده کنند.
به گفته این مسئول اغلب کیسه های شن و نمک در نقاط حساس رمپ و لوپ ها و پل های شهید کاظمی، شقایق، شهید لطیفی، شهید محمدزاده، برادران شهید اشکذری و ... قرار دارند تا زمان رسیدن ادوات و نیروی کارگری از کیسه های شن و نمک برای رفع مشکل توسط شهروندان استفاده شود.
همچنین تجهیزات ستاد برف روبی اعم از کامیون، لودر، بابکت، گریدر، جرثقیل، خاوربه برای روزهای بارانی و برفی در نظر گرفته شده اند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر