تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۶۲۲

آغاز ثبت‌نام طرح توانمندسازی کسب و کارهای خانگی بانوان در منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ثبت نام طرح «کار تو خونمونه» به عنوان یک برنامه توانمندسازی و توسعه دهنده برای تمامی کسب ‌وکارهای کوچک خانگی شهر تهران ویژه بانوان سرپرست خانوار آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام طرح توانمندسازی کسب و کارهای خانگی بانوان در منطقه ۱۹
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: طرح توانمندسازی کسب و کارهای خانگی بانوان با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد توانمندسازی سعی در توسعه و ارتقاء کسب‌ و کارهای کوچک خانگی مبتدی دارد تا بتواند با ارائه انواع آموزش‌های کاربردی و راهبردی مسیر رشد را هموار کند.
وی با اشاره به اینکه شاخص‌های کلان اقتصادی در توسعه و رشد کسب ‌و کارها بسیار حائز اهمیت هستند بیان کرد: تلاش خواهیم کرد آموزش‌های نوین و کاربردی در بخش‌های کوچک مسیرهای جدیدی را برای رشد فراهم کند تا با ورود همزمان به سه مقوله مهم توسعه فردی، مهارتی و کسب ‌وکار بتواند ترکیبی متفاوت از آموزش را در حوزه کسب ‌وکارها توسعه دهد.
به گفته این مسئول اهمیت منابع انسانی، درآمد، کانال‌های فروش، تاب‌آوری، خودباوری، برندینگ، مدیریت مالی، بازاریابی و طراحی محصول از سر فصل های آموزشی این طرح هستند.
معاون شهردار منطقه اظهار کرد: بنیان نظری این طرح مبتنی بر عوامل شخصیتی کارآفرینان از قبیل باورها، نگرش‌ها و مهارت‌های شناختی در کنار عوامل رفتاری همچون رفتارهای فیزیکی، گفتاری و عوامل محیطی مثل منابع و مداخله‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف شده تا این امکان را فراهم کند کارآفرین بتواند مراحل رشد و ارتقاء را به راحتی طی کند.
براساس این گزارش این طرح با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و اساتیدی زبده برگزار خواهد شد و بانوان علاقمند و صاحبان مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک برای شرکت در طرح کار تو خونمونه می توانند تا ۳۰ آذر ماه در سایت www.zananvatolidmeli.com ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۶۰۲۱۹۸۴ تماس حاصل فرمایند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر