تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۶۱۵

نشست شهردار منطقه ۱۶ با توان‌یابان این منطقه

شهردار منطقه ۱۶ در نشست صمیمانه با توان‌یابان و اعضای کانون‌های معلولین این منطقه به مناسبت هفته گرامیداشت توان‌یابان گفت: توان‌یابان اثبات‌کننده این باور هستند که معلولیت، محدودیت نیست بلکه شناساندن عزم و اراده و قدرت بی‌کران انسان در شرایط مختلف است و این ویژگی و موهبت در استواری گام‌های آن‌ها به اثبات می‌رسد.
نشست شهردار منطقه ۱۶ با توان‌یابان این منطقه
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه با اشاره به تلاش همه جانبه مدیریت شهری در جهت مناسب سازی شهر گفت: از آغاز تاریخ مدیریت شهری، تمامی نقاط شهر همواره برای انسان ها به دور از معلولیت دیده شده بود و انگار حضور توان‌یابان در شهر نادیده گرفته شده، بعدها مدیریت شهری این امر را یکی از دغدغه های جدی خود در ایجاد شهر دوستدار توان‌یابان قرار داد و مسئولیت اجتماعی خود را در حمایت از افراد کم توان و توان‌یاب به کار بست.
شهردار منطقه ۱۶ افزود: اکنون وظیفه اصلی مدیریت شهری، ایجاد شهری برای تمام اقشار جامعه به ویژه ایجاد شهر دوستدار توانیابان است، به همین منظور شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولین اجتماعی در تلاش برای خدمات رسانی عمرانی و اجتماعی و ایجاد فضایی مناسب برای توان‌یابان است.
سالاری پور با تأکید به الزام مشارکت اقشار توان‌یاب با مدیریت شهری در امور اجرایی شهر یادآور شد: مناسب سازی فضاهای شهری برای تردد افراد کم توان جسمی و حرکتی به منظور تسهیل در تردد در سطح معابر، اماکن عمومی، بوستان و ساختمان های شهرداری برای افراد توان‌یاب در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اما برخی از معابر و بوستان ها احتیاج به بازنگری مجدد در این امر و اثربخشی پروژه های مناسب سازی را دارند، به همین منظور مشارکت افراد توان‌یاب در این زمینه راهگشای مدیریت شهری خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: بستر طرح #من_شهردارم ۲ فرصت خوبی است تا کانون های توان‌یابان محلات با مشارکت خود در این طرح نسبت به مردمی سازی پروژه های شهری به ویژه در موضوع مناسب سازی، یاری رسان مدیریت شهری در امر خدمت رسانی در سطح محله ها باشند.
شایان ذکر است جلسه تجلیل از کانون های معلولین محلات و همکاران توان‌یاب شاغل در منطقه با همکاری ادارات رفاه و سلامت معاونت های برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت اجتماعی و فرهنگی در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه برگزار شد و از زحمات اعضای کانون ها و همکاران توان‌یاب توسط شهردار منطقه تقدیر به عمل آمد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر