تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۶۰۹

مراسم تنفیذ احکام هیأت‌امنای محلات ۹ گانه منطقه ۱۶ برگزار شد

در مراسمی با حضور رئیس دبیرخانه ستاد راهبری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۶، معتمدین محلات، ائمه جماعات و جمعی از مدیران شهری، اعضای هیأت امنای محلات این منطقه معرفی و احکام آنها تنفیذ شد.
مراسم تنفیذ احکام هیأت‌امنای محلات ۹ گانه منطقه ۱۶ برگزار شد
در مراسم اهدای احکام هیأت امنای محلات ضمن تشریح نظام نامه مدیریت محله و راهبردهای آن، بر تقویت مشارکت شهروندان در تصمیم گیری و اجرای فعالیت و برنامه های محله ای تأکید شد.
محمدعلی حیدری رئیس دبیرخانه ستاد راهبری شهرداری تهران با بیان اینکه هدف و رویکرد ما در ستاد راهبری، جلب مشارکت شهروندان است، افزود: یادگیری و مهارت افزایی، اعتمادسازی و بهبود تعامل و ارتباط به عنوان ابعاد اصلی مشارکت مردمی در امور مربوط به شهر مطرح است.
وی افزود: یکی از راهبردهایی که از سوی شهردار تهران مطرح شده به موارد کالبدی مربوط است که منجر به تحول شهر می شود، تقریبا همه محلات شهر تهران به سرای محله مجهز هستند و فضایی به وسعت ۳۶۲ هزار متر مربع در اختیار مردم قرار گرفته است تا امور محلات را در دست بگیرند.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ نیز در این مراسم گفت: هیأت امنای محلات سرمایه های ارزشمندی برای تحقق اهداف مدیریت شهری هستند، در این دوره از مدیریت شهری مردمی سازی اداره شهر و اداره شهر با مردم بسیار اهمیت دارد و نباید از آن غافل شد، اجرای طرح هایی از جمله من شهردارم ۲ به بسیج کردن همه ظرفیت های محلات ۹گانه نیازمند است و حضور معتمدین در تحقق این امر و جلب مشارکت حداکثری شهروندان از موضوعات مهم است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر