تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۶۰۵

۲۰ قطعه چهار دیواری و ۱۰ باب سوله غیر مجاز در منطقه ۱۹ جمع آوری شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۱۸ هزار و ۱۰۰ متر مربع اراضی که به صورت غیرقانونی به ۲۰ قطعه چهاردیواری و ۱۰ باب سوله با ساخت و ساز غیرمجاز تبدیل شده بود، جمع‌آوری شد.
۲۰ قطعه چهار دیواری و ۱۰ باب سوله غیر مجاز در منطقه ۱۹ جمع آوری شد
تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص تازه ترین اقدامات شهرداری این منطقه در حوزه تخریب ساخت و ساز غیرمجاز و ناایمن، با اشاره به اینکه در مرحله گذشته ۲۵ مورد رفع تصرف‌های غیر قانونی در ناحیه سه انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به جدیت مدیریت شهری منطقه در کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از گسترش آن طی دو مرحله ۱۸ هزار ۱۰۰ متر مربع اراضی از دست سودجویان آزاد سازی شد.
وی افزود: از این اراضی ۲۰ قطعه چهار دیواری، پلیت کشی و اتاق های کارگری به مساحت ۱۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع، ۲۲ باب کرکره و نمای بیرونی، ۱۰ باب سوله به مساحت جمعا ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع آزاد سازی شده است.
شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه آزاد سازی زمین‌های مذکور با اخذ دستور از دادستانی و در راستای صیانت از اموال عمومی و بیت المال صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این روند با جدیت تمام همچنان ادامه خواهد داشت. 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

دکتر ناصر مهدوی: گاهی برای ساختن یک زندگی خوب ؛ باید گذشته را از آن خودمان کنیم و از فرزانگان و فرهیختگان والا ؛ درس های بزرگی بیاموزیم....
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر