تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۵۷۵

۲۵ مورد رفع تصرف به متراژ ۲۷۵۰ متر مربع از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آزادسازی ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز طی دو مرحله، در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی ناحیه سه این منطقه خبر داد.
۲۵ مورد رفع تصرف به متراژ ۲۷۵۰ متر مربع از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹
 تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی در مقابل تصرف سودجویان گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضائی طی دو مرحله ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز سوله ، چهار دیواری، طبقات مازاد و ... در اراضی ناحیه سه رفع خلاف و آزادسازی شد.
وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در اراضی متعلق به موقوفات و بی دفاع شهری با کاربری کشاورزی و فضای سبز انجام می شود بیان کرد: بی شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد : طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز حادث، ۴ طبقه مازاد از ساختمان ۹ طبقه به متراژ هزار متر مربع،۴۰۰ متر مربع چهار دیواری،۲۰۰ متر مربع سوله، ۵۰ متر مربع داربست و پلیت کشی، ۴ دهانه کرکره تجاری غیر قانونی، ۷ واحد تجاری غیرمجاز به مساحت ۶۰۰ مترمربع، ۷ آلونک و بستر موجود به مساحت ۵۰۰ مترمربع رفع خلاف شد. همچنین ۶ سرویس کامیون ضایعات ناشی از پسماند غیرمجاز زباله جمع آوری و به بیرون از محدوده شهری انتقال یافت.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

دکتر ناصر مهدوی: گاهی برای ساختن یک زندگی خوب ؛ باید گذشته را از آن خودمان کنیم و از فرزانگان و فرهیختگان والا ؛ درس های بزرگی بیاموزیم....
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر