تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۱۲۲
به مناسبت نکوداشت هفته سلامت

ارائه خدمات سلامت محور و ده ها برنامه آموزشی و تفریحی در منطقه 19

همزمان با نکوداشت هفته سلامت خدمات سلامت محور و ده ها برنامه آموزشی و تفریحی در سرای محلات، مساجد و حسینیه ها در اماکن عمومی با هدف حساس سازي شهروندان نسبت به سلامت خود در منطقه 19 برگزار می شود.
ارائه خدمات سلامت محور و ده ها برنامه آموزشی و تفریحی در منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به شعار امسال هفته سلامت از 9 تا 15 اردیبهشت با عنوان حال خوب زندگي، سلامت براي همه با پزشكي خانواده افزود: جشنواره حال خوب كودكان با مشاركت اداره محيط زيست دهم اردیبهشت همراه با برنامه های تفریحی و آموزشی در بوستان بزرگ ولايت برگزار می شود.
ضمن اين كه کلاس های آموزشي در قالب نمايش با موضوعات سلامت در مدارس محلات كم برخوردار، خدمات غربالگري قند و فشار خون، بينايي سنجي در محلات منطقه و  برگزار برنامه هاي آموزشي در مرکز فراموز ميلاد نيز از ديگر برنامه هاي اين هفته است.
فرهادی با اشاره به اينكه برنامه هاي اين هفته در قالب استقرار تيم هاي جهادي، ميز خدمات سلامت، كلاس هاي آموزشي و برنامه هاي تفريحي برگزار خواهد شد بیان کرد: خدمات غربالگري در ميدان تره بار مركزي،استقرار تيم جهادي در محله نعمت آباد، استقرار تيم انتقال خون در ساختمان ستادي منطقه،حضور تيم جهادي در محله دولتخواه جنوبي و مدرسه آزادي از مهمترين برنامه هاي اين هفته خواهد بود.
به گفته این مسئول شركت اعضاي كانون هاي سلامت در افتتاحيه هفته سلامت در ميدان مشق، پياده روي خانوادگي در بوستان جوانمردان،مسابقه كتابخواني در مدارس، اجراي كمپين حال خوب زندگي با انتشار واكران طرح هايي با محتواي جمعيت، خود مراقبتي، ازدواج، مهارت فرزند پروري و ... در فضاي مجازي از جمله برنامه هايي است كه با مشاركت سایر مناطق و اداره كل سلامت برگزار خواهد شد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر