تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۸۱

گزارش کمیته تخصصی ورزش همیاران رشد نازی آباد


    
گزارش کمیته تخصصی ورزش همیاران نازی آباد
 
بزرگان اندیشه و صاحبان نظر در یک دور همی با نیتی پاک و برگرفته از ایده همیاری و مشارکت بر آن شدند تا ضمن انسان محوری ، با عنایت به ظرفیت های مغفول به توسعه محلات پرداخته و با تکیه بر دانش و تجربه گام های موثری بردارند.
کمیته های مختلفی تشکیل شد و جای خالی ورزش کاملا مشهود بود. پس با حضور آقایان و بانوان شناخته شده ذیل اولین گام برداشته و کمیته ورزش تشکیل شد.
 آقایان :
حسن رباطی ، علیرضا سمندر ، حمیدرضا هاشمی ، رضا خانمحمدی ، فرشادپیوس ، حمید استیلی ، جعفر علیزاده ، مهدی برائتی ، رضا محمدی منش ، عارف ربطی ، رسول دلیری
بانوان :
فرشته کریمی ، شادی پریدر ، ژاله مردانی

*                  *                    *

حضور سید علی صنیع خانی به عنوان بزرگتر و نخ تسبیح وحدت و همدلی، تاثیر بسزائی در ادامه این راه داشت.
در جلسات آتی میهمانان و مدعوینی به صورت تخصصی حضور داشتند که جناب آقای محمد رضا طالقانی ، جناب آقای خسرو نظافت دوست ، جناب آقای رحیم علی آبادی ، جناب آقای محمد نصیری ، جناب آقای بهرام مشتاقی ، جناب آقای محمود محمودی ، جناب آقای علی محمدیان ، جناب آقای مهدی و مرتضی فنونی زاده از آن جمله اند.

*                   *                   *

 با تصمیمات اتخاذ شده در جلسات،  مقرر گردید تا ضمن اخذ نظرات و پیشنهادات دریافتی و بررسی موارد، با ارائه راهکار به صورت موضوع ، لایحه ، بسته پیشنهادی و ...  به نهادهای اجرایی مرتبط و پیگیری های لازم تا رسیدن به حصول نتیجه گامهای موثری برداریم.
این جلسات در تیرماه 1397 کلید خورد و تا پایان شهریور 1399 تعداد 24 جلسه برگزار گردیده و بر 4 محور، 60 مصوبه ثبت شده است.
از 60 مصوبه 42 مصوبه اجرایی شده و الباقی نیاز به زمان جهت اقدام دارد.
اهم اقدامات به سرانجام رسیده، تهیه بانک اطلاعات مشاهیر، قهرمانان و پیشکسوتان، تجلیل از نام آوران، نام گذاری مجموعه ورزشی یادآوران به نام استاد حشمت اله کهندل و هم چنین راه اندازی کارگروه های کشتی ـ بسکتبال ـ ورزش های رزمی ـ والیبال و فوتبال است.
 همچنین ایجاد ارتباط موثر بین سازمانی و فرا منطقه ای بین آموزش و پرورش ، شهرداری، دخانیات ، وزارت کار و....
 تقویت ورزش بانوان و تلاش برای فرهنگسازی اقدامات ورزشی در میان شهروندان از جمله اهم اقداماتی است که در دستور کار کمیته ورزشی قرار دارد :
1 - راه اندازی کارگروه و دایره حقوقی و ورزشی جهت پیگیری احقاق حق ورزشکاران
2 - ایجاد ساز و کار برای دغدغه مندی مدیران و دست اندرکاران ورزشی
3 - تقویت مرام و مسلک ورزش زورخانه ای وکمک به احیای ورزش پهلوانی
4 - کمک به راه اندازی کانون های استعدادیابی ورزشی

    
 
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر