تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۹۴۱

مجموعه سهند تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ با تأکید بر اینکه تعدادی از پروژه‌های مشارکتی درآمد سه ساله منطقه را تأمین می‌کند، گفت: یکی از پروژه‌ها هزار میلیارد تومان و دیگری دو هزار میلیارد تومان ارزش دارد که در چند ماه آینده به ثمر می‌رسد و از مسیر تعدادی دیگر از این طرح‌ها نیز در طول سه سال درآمد منطقه را تأمین خواهیم کرد.
مجموعه سهند تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه سهند واقع در ناحیه 3 خیابان شهید همدانی، خیابان فیروز آبادی با مساحت 11200 متر مربع با زمین فوتبالی به مساحت 6000 متر مربع آماده بهره برداری می شود.
او افزود: از فضاهای موجود در این مجموعه می توان به دو رختکن مجزا با سرویس های بهداشتی و دوش های مورد نیاز و اتاق های داور و مربی به مساحت 200 متر مربع، سالن های بدنسازی ، کشتی به مساحت 450 متر مربع، سکوی تماشاچیان واقع در ضلع غرب مجموعه با ظرفیت 1000 نفر، نگهبانی و اتاق مدیریت به مساحت 80 متر مربع، زمین فوتبال چمن مصنوعی به مساحت 6000 متر مربع، پیست دو پیرامون زمین فوتبال به مساحت 450 متر مربع و ... اشاره کرد.
 

 
شهردار منطقه 16 در پایان خاطر نشان کرد: بازسازی مجموعه طی دو قرارداد جداگانه، یک فقره قرارداد مرمت و بازسازی ابنیه و یک فقره قرارداد تعویض چمن مصنوعی در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفت و عملیات عمرانی از اواخر مهر ماه سال جاری آغاز و تا 22 بهمن ماه سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر