تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۸۵۶
به میزبانی منطقه 16 برگزار می شود:

طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشيني

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی کارگاه های تسهيلگري طرح ارتقاي فرهنگ آپارتمان نشيني پهنه جنوب به میزبانی این منطقه در روزهای دوازدهم و سیزدهم آذر ماه در ستاد مدیریت بحران خبر داد.
طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشيني
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگر پور درخصوص این خبر افزود: كارگاه آموزشي تسهيلگري در ارتباط با ابلاغ شيوه نامه اداره كل آموزش هاي شهروندي و با عنايت به فصل هفتم شيوه نامه مبني بر آموزش تيم تسهيلگران طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشيني به ميزباني منطقه 19 در ساختمان مديريت بحران این منطقه برگزار می شود.
او با اشاره به برگزاری این کارگاه ها طی دو روز ادامه داد: آشنايي با محورهاي طرح، نيازسنجي مشاركتي و نحوه طراحي رويداد و اقدامات اجتماع محور از اهداف برپایی این کارگاه ها است.
براساس این گزارش كارگاه آموزشي تسهيلگري طرح ارتقاي فرهنگ آپارتمان نشيني مناطق 10-11-16-17-19-20 به ميزباني منطقه 19 در محله عبدل آباد خيابان شكوفه انتهاي خيابان سبلان جنب مجموعه ورزشي شهيد كافي ستاد مدیریت بحران برگزار مي  شود
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر