تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۸۳۵

جشنواره فرهنگی ، هنری پاییزی منطقه 16

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 از برگزاری جشنواره صد دانه یاقوت و اجرای ویژه برنامه های متنوع از 25 آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای بهمن خبر داد.
جشنواره فرهنگی ، هنری پاییزی منطقه 16
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: یازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری "صد دانه یاقوت " به منظور بهره مندی خانواده ها از برنامه های فرهنگی هنری در فضایی با نشاط ، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار ، حمایت از باغداران و تولید کنندگان انار ، فعال سازی مراکز فرهنگی هنری برای حضور حداکثری و مستمر خانواده ها با تکیه بر خانواده محوری ، ایجاد فضای صمیمی در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار می گردد.


 
سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز با اشاره به بخش های متنوع این جشنواره بیان داشت: این جشنواره در بخش های مختلف شامل عرضه انار و مشتقات آن ، نمایشگاه سوغات استان ها و صنایع دستی اقوام ، نمایشگاه فرش دستبافت ، برنامه های متنوع فرهنگی هنری برای آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی ،تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران در فرهنگسرای بهمن برپا شده است .
وی افزود: از هفت استان انار خیز کشور در این جشنواره حاضر هستند و محصولاتشان را عرضه می کنند ، در بخش سوغات  و صنایع دستی هم بیشتر استان های کشور حضور دارند و از شهرهای شیراز، یزد ، کرمان، زنجان ، اصفهان ، قم و سایر شهرهای ایران که سوغات مشهوری دارند ، غرفه هایی برپا کرده اند، همچنین برنامه های متنوع فرهنگی هنری ، مسابقات و بازی های دیجیتال ، اردوی یک روزه برای نوجوانان دهه هشتادی و پخش زنده و مستقیم بازی های جام جهانی نیز در این جشنواره برگزار می شود.
شایان ذکر است امکان بازدید گروهی نیز فراهم شده است  و فرهنگسرای بهمن با اجرای برنامه های متنوع تفریحی ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان از ساعت 10 صبح  لغایت 20 میزبان دانش آموزان است.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر