تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۸۱۰

توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه 16

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، از پیشرفت فیزیکی 70  درصدی  توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه خبر داد.
توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی در منطقه 16
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: این طرح با توسعه حمل و نقل عمومی با انتقال 4 خط تاکسیرانی به شهرک های اقماری شهر تهران با ظرفیت 120 تاکسی همراه است و مقاصد شهریار ، کرج، آدران و مارلیک را شامل می شود و مجاورت پایانه با کمربند بزرگراهی جنوب تهران و معابر شریانی اهمیت این مکان را مشخص می کند.



شهردار منطقه 16 ادامه داد: با اجرای پوشش سقف پایانه به مساحت حدود 500 متر مربع و احداث نمازخانه، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی و ... امکان استفاده استاندارد از پایانه برای شهروندان مهیا می گردد.
علی محمد کریمپور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز با اشاره به بالارفتن سطح کیفیت سفرهای شهروندان به شهرک های اقماری اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی و کیفیت سفرهای بین شهری یکی از دغرغه های اصلی مدیریت شهری است و به همین منظور ایجاد سایبان ، نیمکت انتظار و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در اولویت کار قرار دارد و 4 خط تاکسیرانی که وظیفه جابجایی مسافران به شهرک های اقماری اطراف اعم از کرج، شهریار، مارلیک و آدران را برعهده دارد با ظرفیت 120 تاکسی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.
شایان ذکر است پروژه توسعه و تکمیل پایانه شهدای تاکسیرانی از پروژه های اولویت دار منطقه بوده و از تاریخ اوایل آبان ماه سال جاری با اعتبار 5 میلیارد تومان آغاز و دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر