تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۷۹۹

مشارکت دانشجویان رشته هنر در ایجاد زیبایی بصری در منطقه 19

در بازدید شهردار منطقه 19 از دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی و شهردار ناحیه یک همراه بود بر مشارکت دانشجویان رشته هنر در ایجاد زیبایی بصری میادین و معابر منطقه 19 تأکید شد.
مشارکت دانشجویان رشته هنر در ایجاد زیبایی بصری در منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست که در راستای بررسی راهکارهای همکاری، اجرای برنامه های مشترک و تعاملات موثر فی ما بین برگزار شد تورج فرهادی ضمن اعلام همکاری و حمایت، از فعالیت های مشترک خواستار مشارکت دانشجویان رشته هنر در ایجاد زیباسازی بصری منظر شهری  در پروژه های این منطقه شدند.
او با اشاره به ظرفیت بوستان بزرگ ولایت و مجموعه بوستان بانوان گفت:  اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مشترک در این مکان ها فضایی را برای ارائه محصولات دست ساخته دانشجویان دانشکده و آموزش آنها به شهروندان علاقمند فراهم می کند.
در ادامه مرضیه گرد رئیس دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی، پتانسیل ها، ظرفیت ها و توانمندی های دانشکده را معرفی و همچنین به زمینه های همکاری مشترک بین دانشکده دکتر شریعتی و شهرداری منطقه 19 در خصوص ارتقای سطح آموزشی و فنی  بانوان و دختران در رشته های مختلف اشاره کرد.
 


براساس این گزارش شهردار منطقه ۱۹ در این بازدید از بخش های مختلف دانشکده از جمله گلخانه، کتابخانه، کارگاه های آموزشی دانشکده دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، امکانات و فضاهای کارگاهی این دانشکده قرار گرفت.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر