تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶

طرح عملیاتی تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهیدان تندگویان و یارجانی

در راستای زمان بندی آغاز طرح عملیاتی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید تندگویان و شهید یارجانی، جلسه ای با حضور سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، مسعود حق لطفی مدیر عامل سازمان مهندسی شهرداری تهران، خرمی شریف سرپرست معاونت عمران منطقه و ... برگزار شد
طرح عملیاتی تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهیدان تندگویان و یارجانی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، سید مرتضی روحانی با اشاره به همدلی و هم افزایی برای تحقق وعده ها اظهار داشت: موضوع احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید تندگویان و شهید یارجانی از سال 1390 مطرح شده بود ، در سال 1394 طرح پروژه اصلاح و طراحی شد، در سال 1399 منطقه با کمک سازمان مهندسی موفق به استارت طرح شد و ابلاغ قرارداد ابتدای سال 1400 صورت گرفت، زیرا بحث ترافیک این محدوده در ایام تعطیل بسیار مشهود بود ، تا اینکه لوله معارض 1100 میلی متری آب و فاضلاب مشکلاتی را به وجود آورد و باید مسیر لوله ها تغییر پیدا می کرد.
 


 
وی افزود: وجود بار ترافیکی سنگین در ساعات اوج ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان، پس زدگی بار ترافیکی در روزهای خاص جهت برگزاری مراسم های مذهبی از مقصد مرقد مطهر و بهشت زهرا(س)، یکی از کریدورهای مهم ارتباطی سفرهای ورودی استان های جنوبی تهران، درگیر نمودن جریان ترافیک میدان بهمن و ... از جمله مشکلاتی است که لزوم احداث تقاطع غیر همسطح را باعث می شود.
شایان ذکر است در این جلسه هماهنگی های لازم در راستای تجهیز کارگاه از اول بهمن ماه سال جاری و جابجایی لوله آب معارض و ... انجام و مقرر شد تا حد امکان مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.
این تقاطع با رویکرد شمال به شرق با طول رمپی 330 متر، عرض رمپی 9.5 متر، طول گذر 170 متر و طول شیبراهه 160 متر و در رویکرد شرق به غرب با طول زیرگذر 715 متر، عرض زیرگذر 11 متر و طول دال پوششی 97 متر احداث می شود.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر