تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴

احداث مخازن آب بتنی در بوستان بزرگ ولایت

شهردار منطقه ۱۹ از شروع عملیات احداث مخزن بزرگ سه سلولی با هدف کمک به تأمین آب شرب و آبیاری فضای سبز در این بوستان خبر داد
احداث مخازن آب بتنی در بوستان بزرگ ولایت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این مخزن ۲۵۰۰ مکعبی سه سلولی در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع پشت قلعه شادی ( درب شماره ۲) در حال احداث بوده و با اتمام عملیات خاکبرداری آن به مقدار ۴۰۰۰ متر مکعب ، به مرحله قلوه ریزی و اجرای بتن رسیده است.
به گفته هدایت ظرفیت دو مخزن در حال اجرا ۱۰۰۰ متر مکعب جهت تأمین آب مصرفی مورد نیاز نگهداشت و آبیاری فضای سبز بوده و یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی نیز به منظور نگهداری آب شرب و رفع مشکل افت فشارآب آبخوری ها و سرویس های بهداشتی در مواقع ضروری ساخته و باعث صرفه جویی مصرف انرژی در این بوستان می شود.
این مسئول با اشاره به برخورداری بوستان ولایت از 66 هکتار فضای سبز و تجهیز به 5 چاه فعال تصریح کرد: بروز مشکل در پمپ هر یک از این چاه ها به دلیل زمانبر بودن تعمیر آنها در پیک آبیاری، سیستم آبرسانی فضای سبز بوستان را بویژه در روزهای گرم تابستان دچار اختلال می کند و در همین راستا نیز رفع این مشکل با ساخت مخازن ۱۰۰۰ مترمکعبی از دیگر ضرورت ها و مزایای اجرای این پروژه در بوستان ولایت محسوب می شود.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر