تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۶۴

هم اندیشی شهردار منطقه 19 با انبوه سازان

مهدی هدایت شهردار منطقه 19 طی نشستی با انبوه سازان و توسعه گران بخش خصوصی به بررسی راهکارهای رونق ساخت و ساز در این منطقه جنوبی پرداخت
هم اندیشی شهردار منطقه 19 با انبوه سازان
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست درخصوص اختصاص میز مخصوص انبوه سازان در شهرسازی منطقه و تسریع در روند صدور پروانه ها تعامل و گفت و گو شد.
همچنین مقرر شد پیگیری های لازم به منظور اقتصادی کردن و رونق ساخت و ساز در منطقه با اخذ مصوبات لازم از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران صورت گیرد.
طی این نشست انبوه سازان منطقه نیز به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه ساخت و ساز بویژه مشکلات پیش رو در ضوابط شهرسازی که باعث افت ساخت و ساز در این منطقه شده است، پرداختند که در این راستا مقرر شد ضمن اصلاح این مشکلات، راهکارها و پیشنهادات لازم برای تسریع و رونق ساخت و ساز به تصمیم گران این حوزه جهت اصلاح قوانین منتقل شود.

انبوه سازان با ابراز خرسندی از برگزاری نشست هم اندیشی و اهمیت شهردار منطقه به این حوزه، خواستار تداوم برگزاری چنین جلساتی شدند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر