تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۵۰

رحیم عبادی

رحیم عبادی
رحیم عبادی متولد مرداد ماه 1336 از رامسر است .تحصیلات او در رشته  مدیریت آموزشی ازدانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ایران می باشد .
او پس از فارغ التحصیلی برای تدریس به ناحیه 7 آموزش و پرورش نازی آباد آمده و در منطقه جوادیه و نازی آباد مشغول به تدریس شد و به همراه بسیاری از فرهنگیان نازی آباد تلاش های گسترده ای برای توسعه آموزش و پرورش درمنطقه نازی آباد انجام داد و پس از چندی مسئولیت معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه 16 را پذیرفت.
خدمات فرهنگی و آموزشی گسترده ای را درمنطقه نازی اباد پایه گذاری نمود و سپس به دلیل موفقیت های منطقه ای  از سال  1363 تا 1368  به عنوان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تهران شد. او طی سالهای 68 الی 76 ضمن تدریس معاونت پژوهش موسسه تنظیم ونشر آثار امام ( ره ) و معاون پژوهشی بنیاد شهید انقلاب اسلامی بود.
وی  از سال 76 دردولت هفتم  معاون وزارت آموزش و پرورش و در دولت هشتم ریاست سازمان ملی جوانان و مشاور رئیس جمهور بود.
 او اکنون استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت مؤسس و سرپرست دانشگاه مهر البرز اولین دانشگاه الکترونیکی (مجازی) ایران است.
رحیم عبادی از اعضاء هیأت موسس و هیأت امناء مؤسسه همیاران رشد نازی آباد می باشد.


رحیم عبادی ـ زندگینامه
رحیم عبادی ـ زندگینامه



رحیم عبادی ـ نازی آباد
رحیم عبادی ـ نازی آباد
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر