تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۴۹
در نشست اعضای شورای معاونین منطقه صورت پذیرفت

تقدیر از دانش آموزان توانمند باشگاه مهارت آموزش و پرورش منطقه 16

تقدیر از دانش آموزان توانمند باشگاه مهارت آموزش و پرورش منطقه 16
به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، در نشست اعضای شورای معاونین منطقه از دو دانش آموز هنرمند و توانمند باشگاه مهارت تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است در نشست این هفته اعضای شورای معاونین منطقه، از دو دانش آموز هنرمند و توانمند باشگاه مهارت منطقه تقدیر شد؛ در این نشست  مصطفی پالیزدار مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن بیان اهداف و اهمیت باشگاه مهارت، از دانش‌آموزان مدعو خواست با معرفی هنر و توانمندی خود، نمونه ایی از توانمندی خود را به معرض نمایش بگذارند.
به نقل از حوزه معاونت آموزش ابتدایی دانش آموز آمیتیس امیری، دانش آموز پایه ششم دبستان شاهد حمزه سیدالشهدا با استفاده از مهارت نی و فوت، یک کار هنری را ارائه و اذعان داشت: عضو کانون فکری و پرورش کودکان بوده و تاکنون نقاشی‌هایی را برای شرکت در مسابقات بین المللی، به کشور ژاپن ارسال نموده است.
در ادامه این مراسم، دانش آموز امیرتیام عبدوس، دانش‌آموز پایه اول دبستان شاهد شهیدی، که مهارت جمع و تفریق ذهنی داشته با اجرای چندین نمونه محاسبات ذهنی، پاسخ‌ها را به صورت کامل و سریع بیان نمود.


در پایان ضمن تشویق این عزیزان توانمند و هنرمند،آنان از سوی مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و لوح سپاس و هدایای تقدیم آنان شد.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که در پایان این نشست، کتاب جامع و سند تشکیل باشگاه مهارت تالیف مدیر آموزش و پرورش منطقه، از سوی وی به اعضای شورای معاونین اهدا گردید.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر