تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۴۶

حضور رؤسای مراکز فنی و حرفه ای 1 و 2 در مؤسسه همیاران

حضور رؤسای مراکز فنی و حرفه ای 1 و 2 در مؤسسه همیاران
صبح امروز چهارشنبه 03/09/140 موسسه همیاران رشد نازی آباد، میزبان آقایان مهندس حلیمی (رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲) و مهندس ثانی(رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 1) بود.
 در این دیدار مهندس صنیع خانی (مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه همیاران رشد نازی آباد) ضمن خوش آمد گویی به بحث و تبادل نظر با مسئولین نامبرده پیرامون آموزش منتهی به اشتغال جوانان منطقه پرداختند.
 لازم به ذکر است که قبل از دوران همه گیری کرونا، از طرف موسسه همیاران، توافقی با رئیس وقت سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران صورت گرفته و ساعات بعد از اتمام فعالیت روزمره، مرکز آموزش فنی حرفه ای شماره ۲ همچنان به آموزش جوانان فاقد شغل منطقه، جهت کسب مهارت آموزی می پرداخت و  راه اندازی مجدد کارگاه جوش CO2 و خرید برخی از تجهیزات مورد نیاز کارگاه و هزینه‌های جاری آن توسط موسسه همیاران پرداخت می گردید.
 

 در جلسه امروز مقرر شد امکان مجدد برگزاری دوره های آموزشی رشته های اختصاصی بررسی شده و پس از توافق و جلسه با مدیران جدید سازمان فنی و حرفه ای اجرایی شود.
 پس از اجرایی شدن موارد فوق نسبت به اطلاع رسانی در همین سایت اقدام خواهیم نمود.
  امید است با این کار گامی در جهت اشتغالزایی جوانان مستعد منطقه برداشت شود.
 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر