تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۳۱۴

آغاز کلاس های پاییزه مرکز فرآموز میلاد منطقه 19

مركز فرآموز میلاد منطقه 19 به منظور تداوم آموزش های مهارتی خود، دوره های آموزشی ویژه فصل پاییز را فعال کرد
آغاز کلاس های پاییزه مرکز فرآموز میلاد منطقه 19
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام اين خبر گفت: به منظور افزايش مهارت هاي اعتماد به نفس در كودكان 6 تا12 سال، مركز فرآموز ميلاد برنامه هايي را در قالب كارگاه هاي عملي برگزار می کند.
این مسئول به ارائه آموزش از طريق بازي و روش هاي غير مستقيم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد و افزود: اين مركز به اتاق مشاوره كودك و خانواده، كارگاه هاي بازي، خودآگاهي، ابراز وجود، مثبت انديشي و توكل مجهز است.
او همچنین از تداوم آموزش هاي مجازي از طريق اينستاگرام این مرکز خبر داد و بیان کرد: در این راستا دو وبينار با محوريت نقش والدين در كنترل كودكان در فضاي مجازي برگزار شد و برنامه هايي با محوريت كودكان نیز به صورت هفتگي توسط كارشناسان حوزه كودك اجرا می شود
ضمن اینکه مرکز فرآموز میلاد آموزش هایی را در قالب كلاس هاي پرورش خلاقيت شامل نقاشي، سفالگري، كاردستي (اوریگامی و کلاژ)، نمايش خلاق و قصه گویی ویژه مراجعین 4 تا 16 سال ارائه می دهد.
 

بر اساس این گزارش شهروندان می توانند با مراجعه به مركز فرآموز ميلاد به نشانی خاني آبادنو، بلوار ميلاد، جنب خانه فرهنگ تلاش، داخل بوستان 22 بهمن روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 لغايت 14:00 از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر