تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۱۲
شهردار منطقه 16 اعلام کرد:

اهتمام جدی مدیران شهری منطقه برای زیبایی بصری محله ها و رضایتمندی شهروندان منطقه

جلسه کمیته نظارت پروژه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 16، صبح روز شنبه 8 آبان ماه 1400 با حضور شهردار منطقه ، معاونین و مدیران منطقه و شهرداران نواحی شش گانه و ... در سالن جلسات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه برگزار شد
اهتمام جدی مدیران شهری منطقه برای زیبایی بصری محله ها و رضایتمندی شهروندان منطقه
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، این جلسه با سه رویکرد
1- پیشگیری از حوادث ( توسعه شبکه های زیر زمینی و قنوات ) توجه به موضوعات زیست محیطی و HSE
2- توسعه فضاهای سبز با کاهش چمن و کاهش آب های مصرفی
3- اهمیت موضوع آموزش
برگزار شد و موضوعاتی چون وضعیت پروژه ها، پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها، پروژه های مستمر و غیر مستمر، قراردادهای در دست انعقاد ، پروژه های توسعه محلات و برنامه های معاونت خدمات شهری تا پایان سال جاری و ... مورد بررسی قرار گرفت.
 
       

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، اظهار داشت: دستیابی به اهداف تعیین شده طرح که همان بهبود عملکرد در حوزه نگهداشت و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است با جدیت، دقت و سرعت، توام با هم افزایی و بر اساس نظر و درخواست شهروندان در محلات ۹ گانه اجرا می شود.
 وی با اشاره بر اهمیت اجرای تحول در طرح نگهداشت شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان گفت: به دنبال ارتقاء سطح زندگی شهروندان در سطح منطقه، هماهنگی و هم افزایی سازمانی با ایجاد وحدت رویه در فرایندهای نظارت، بررسی مسایل و مشکلات در حوزه نگهداشت شهر و افزایش رضایمندی شهروندان هستیم، با توجه به گزارش های سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ ، توفیقات کسب شده در منطقه، مرهون تعامل، همدلی و هم افزایی نمایندگان مردم (اعضای شورایاری) و شهروندان با مدیران شهری منطقه در تصمیم گیری بهتر اداره محلات نه گانه است.
شهردار منطقه 16، با اشاره به فصل بارش و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری منطقه گفت: ارتقای سطح خدمت رسانی شهری و توزیع خدمات بطور متوازن به تمامی محله‌ها و رفع نابسامانی‌ها از اهداف اجرای این طرح است، وی از اهتمام جدی مدیران شهری منطقه برای زیبایی بصری محله ها و رضایتمندی شهروندان منطقه با استفاده از تمام ظرفیت ها خبر داد.


فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ١٦ نیز در این باره گفت:‌ نگهداشت مناسب منطقه و رفع کمبودها و نابسامانی های منطقه ای یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است، بر همین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.
او افزود : شفاف سازی عملکردی در راستای گزارش به مردم، تسریع و تسهیل در فعالیت ها، رضایت و خرسندی شهروندان از جمله دغدغه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه است، اهمیت نظافت و پاکسازی معابر (ضد عفونی در این ایام شیوع ویروس کرونا)، فضاهای سبز، انهار، لکه گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه های مسافربری، حصارهای کارگاهی، گند زدایی و ضد عفونی مخازن زباله و جایگاه قرار گیری آن، طعمه گذاری ، لایروبی و جمع آوری آبهای سطحی منطقه و عملیات رفت و روب و شستشوی کامل تمامی المانهای شهری، بهسازی فضای سبز و پاکسازی و رنگ آمیزی دیواره ها و ... در طرح فوریتی نگهداشت شهر قرار دارد که با دقت  و جدیت با نظارت مدیران شهری منطقه انجام می شود.
او ادامه داد: مدیریت شهری منطقه ۱۶ به منظور جلب رضایت شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
۱
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر