تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۰۹

بازدید شهردار منطقه ۱۶ از سیلوی قدیمی تهران

سید مرتضی روحانی شهردار جدید منطقه ۱۶ با حضور در اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه یک از سیلوی قدیمی تهران و مرکز نوآوری صنعت غذا بازدید به عمل آورد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از سیلوی قدیمی تهران
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با حضور در سیلوی ۸۰ ساله تهران از روند گنجایش ذخیره‌سازی، تاسیسات فنی تجهیزات و ماشین‌آلات سیلوی تهران اطلاعات کسب کردند و طبق گفت‌وگو با مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان تهران، مقرر گردید که با عقد تفاهم‌نامه میان شهرداری و این اداره، در زمینه‌های فنی و زیباسازی همکاری مستمری شکل بگیرد.

روحانی، شهردار منطقه ۱۶ در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به توضیحات مدیرکل اداره غله درباره سیلوی تهران و وضعیت تاسیسات، بهبود و توسعه این مکان تاریخی و استراتژیک نیازمند حمایت و همکاری سازمان‌های مختلف می باشد که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعامل خوبی میان اداره غله و شهرداری برای رفع مشکلات و آشنایی عموم از این مکان تاریخی و ارزشمند صورت بگیرد، باید از ظرفیت های منطقه ای به درستی در جهت توسعه استفاده شود، باید دانش آموزان مدارس از این مکان بازدید داشته باشند و از نزدیک شاهد این تجهیزات و ماشین آلات باشند و با این مرکز نوآوری صنعت غذا و مراحل پخت نان آشنا شوند.
 

در ادامه این بازدید شهردار منطقه ۱۶ با حضور در مرکز نوآوری صنعت غذا، در جریان روند خدمات‌دهی این مرکز قرار گرفت.
طی این بازدید که از سیلوی تهران و آکادمی ملی نان صورت گرفت، مهندس ارشدی مدیرعامل سیلو در خصوص ظرفیت های آکادمی و فعالیت های شهری آن در زمینه همکاری های مربوطه گزارشی ارائه داد و در ادامه از چگونگی عملکرد و وظایف اداره کل در مورد ذخیره سازی کالاهای اساسی و نگهداری و توزیع گندم مطالبی بیان داشت و در پایان از برنامه زیباسازی محوطه سیلو و آکادمی نان و نیز همکاری های هرچه بیشتر با شهرداری منطقه اظهاراتی عنوان کرد.


مهندس شفیعی، مدیر اجرایی مرکز نوآوری صنعت غذا نیز در ادامه بیان کرد: مرکز نوآوری صنعت غذا با جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش بنیان، ادامه مسیر را برای تولیدکنندگان هموار می‌کند و جذب سرمایه ۵۰ میلیاردی برای شرکت پالایشگاه سلولزی در جهت تبدیل ضایعات زراعی به باتری و موارد استفاده در صنایع دفاعی، یکی از کارهای شاخص این مجموعه بوده است.
همچنین این مجموعه در حوزه بلاک‌چین، لجستیک، IT  و  B۲B نیز ورود پیدا کرده است تا گستره خدمات خود به شرکت‌های دانش بنیان را گسترش دهد.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر