تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۸۱۹

منطقه ۱۹ مجهز به اولین سینما تخصصی کودک می‌شود

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از راه‌اندازی نخسین سینمای تخصصی کودک در سرای محله شریعتی شمالی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و هنری در این منطقه خبر داد.
منطقه ۱۹ مجهز به اولین سینما تخصصی کودک می‌شود
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: با توجه به نقش مهم کودکان به عنوان نسل آینده ساز، برنامه‌ریزی مناسب برای تفریح، نشاط و آموزش کودکان، نقش موثری در سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی آنها در آینده دارد.
وی با اشاره به اینکه سینمای ویژه کودکان یکی از مهمترین و پرمخاطب‌ترین بخش‌های سینما را در بر می گیرد گفت: بر همین اساس نخستین سینمای تخصصی کودک در این منطقه با گنجایش ۲۵۰ نفر به عنوان یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی محسوب می شود.
به گفته اخگر پور سینمای تخصصی کودک در فضایی با ۲۵۰ صندلی در سرای محله شریعتی شمالی ناحیه دو واقع در خیابان شهید زلفی داخل بوستان شریعتی قرار دارد.
این مسئول خاطر نشان کرد: این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب‌تر کودکان از فیلم‌ها طراحی شده و از قابلیت سینمایی برخوردار است و کودکان همراه با خانواده می‌توانند از این سینما استفاده کنند.
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر