تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۷۴۵

شارژ ۵۰ هزار تومانی کیف پول شهروندی با ثبت اولین سفارش جمع‌آوری زباله خشک در سرویس نوماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در طرح عید تا عید، از ۲۲بهمن تا ۶ اسفندماه به شهروندانی که برای اولین بار از سرویس جمع‌آوری زباله خشک(نوماند) استفاده کنند و ثبت سفارش موفق انجام دهند، کیف پول شهروندی‌شان به عنوان هدیه مبلغ ۵۰ هزار تومان شارژ می‌شود.
شارژ ۵۰ هزار تومانی کیف پول شهروندی با ثبت اولین سفارش جمع‌آوری زباله خشک در سرویس نوماند
رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: در طرح عید تا عید از ۲۲بهمن تا ۶اسفندماه و به عبارتی از عید سالگرد پیروزی انقلاب تا نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، برای جلب مشارکت مردمی و افزایش انگیزه جهت ثبت سفارش به شهروندانی که برای اولین بار در سرویس جمع‌آوری زباله خشک(نوماند)ثبت سفارش موفق انجام دهند و جمع‌آوری زباله انجام شود، مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان هدیه کیف پول شهروندی آنها شارژ می‌شود.
وی افزود: شهروندان باید از طریق اپلیکیشن کافه بازار، برنامه شهرزاد را نصب و سپس به سرویس نوماند مراجعه کنند. در نوماند موقعیت جغرافیایی را انتخاب و نسبت به تعیین مقدار پسماند (به صورت تقریبی) و وزن آن اقدام کنند.
محمدی همچنین تصریح کرد: شهروندان تاریخ و روز جمع‌آوری را مشخص کنند و منتظر بمانند تا ناوگان جمع‌آوری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمانی که خود شهروندان انتخاب کرده‌اند، به درب منزل آنها برای دریافت زباله خشک مراجعه و با توزین دقیق میزان پسماند خشک دریافتی و فاکتور نهایی را مشخص کند و سپس کیف پول شهروندی آنها شارژ می‌شود. به محض اینکه این اقدام انجام شد در قالب طرح عید تا عید ۵۰هزار تومان هدیه از طرف سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به حساب شهروندان واریز خواهد شد. 
۰
نام شما
آدرس ايميل شما

مطلب زیر سخنانی از استاد ناصر مهدوی است که تحت عنوان خانواده خوب تقدیم شما مخاطب عزیز می شود.
16- حق حفاظت از پاکی محیط زیست این حق جزو حقوق متقابل است و اگر یک نفر رعایت نکند همه مغبون می شوند. اساس ان بر رعایت قاعده طلایی ...
ادامه مصاحبه با مهندس علی اکبر معین فر